sobota, 20 października 2012

Coś niecoś o Grzesiu Miętusie . !

Podczas gdy na skoczniach panuje spokój, a chłopaki przygotowują się do sezonu zimowego postanowiłam zadać kilka pytań Grzesiowi Miętusowi. Ten przemiły skoczek chętnie się zgodził na nie odpowiedzieć i oto prezentuję wam "moją zdobycz". Nie jest to jakoś bardzo wymyślne, tylko takie podstawowe rzeczy, które chciałam wiedzieć ;]


Ja : Skąd u Ciebie wzięła się pasja do skakania?
Grzesiu: Na początku trenowałem biegi narciarskie lecz po krótkim czasie znudziła mi się ta dyscyplina a to że moi bracia i kuzyni skakali to też postanowiłem spróbować:)

J: Pamiętasz swój pierwszy skok, jak wyglądał i gdzie go oddałeś?
G: Nie pamiętam... a oddałem go w Zakopanem:)

J: Często słyszy się, że ludzie żyją marzeniami. Jakie jest twoje największe marzenie?
G: Marzenie to medal olimpijski:) a czy się spełni to nie wiadomo :P

J: Jakimi wartościami starasz się kierować w życiu ?
G: Przede wszystkim rodziną i również staram się być uczciwy i dobry.

J: Co lubisz robić w wolnym czasie ?
G: Wszystko by się tylko nie nudzić :P

J: Masz w życiu wyznaczony cel do którego dążysz ?
G: W sporcie mam. Cel ten jednocześnie pokrywa się z marzeniem, ale w życiu nie stawiam sobie celów:)

J: Masz swoją ulubioną skocznię , taką na której czujesz się najlepiej ?
G: Tak:) Wielka krokiew w Zakopanem:)

J: Czy oprócz skoków uprawiasz jeszcze inne sporty ?
G: Czy uprawiam? raczej nie, często gram w piłkę, czasami w siatkówkę:)

J: Dziękuję bardzo i życzę powodzenia w zbliżającym się sezonie zimowym :)
G: Ja również dziękuję i pozdrawiam :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz