niedziela, 28 października 2012

Coś niecoś o Krzyśku Biegunie . :)


Do rozpoczęcia sezonu zostało jeszcze 26 dni, za oknami śnieg prószy, a ja postanowiłam umilić wam czas i dodać mini wywiad z Krzyśkiem Biegunem :)



Co cię zainspirowało do skakania?
-Wyniki Adama Małysza.
Jak wyglądał twój pierwszy skok? Miło go wspominasz?
-Pamiętam go do dziś, skoczyłem może 6 metrów i jeszcze się wywróciłem :) 
Twoja ulubiona skocznia to?
-Skocznia w Kranj.
Połączenie skoków i szkoły nie stanowi Ci kłopotów?
-Ciężko jest to wszystko ogarnąć ale jak tylko jesteśmy w szkole to wszystko nadrabiamy.
Jak się czujesz, jako wicemistrz Polski?
-Czuje się normalnie, jestem zadowolony ze udało mi się zdobyć to miejsce  :)
Miałeś takie momenty, w których przestawałeś wierzyć w siebie, swoje umiejętności?
-Tak, był taki moment zeszłej zimy...
Kto lub co wtedy spowodowało, że wziąłeś się w garść ?
-Sam po prostu zrozumiałem, ze z takim podejściem nic nie zdziałam i zmieniłem nastawienie. :)
Czy oprócz skoków uprawiasz jeszcze jakieś inne sporty?
-Ogólnie lubię sport, nie mam jakiegoś stałego, który bym dodatkowo uprawiał.

Twoje mocne i słabe strony?
-Nie zastanawiałem się nigdy nad mocnymi i słabymi cechami.
Czy masz jakieś cudowne wspomnienia, o których nigdy nie zapomnisz ?
-Tak na pewno nie zapomnę mnóstwa chwil spędzonych w sporcie, a poza sportem tez są na pewno takie momenty.

Wolny chwile dla Ciebie to czas dla odpoczynku i rodziny, czy raczej czas dla aktywności fizycznej ?
-Myślę, że tego i tego. Jak tylko jestem w domu spędzam czas z rodzina i znajomymi, ale również dużo się ruszam.
Gdybyś miał szansę zmienić coś w swoim życiu, w świecie, co by to było?
-Myślę, ze nie zmieniał bym nic...
Dziękuję bardzo i życzę dalszych sukcesów. Pozdrawiam.
-Dzięki :)


Zdjęcia pochodzą z serwisu: www.winterszus.pl . ;)

3 komentarze:

  1. Jest moda na skoki dzięki Adamowi,oby nadeszła moda na sport w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Autor: Go sia o 13:41" - a gdzie podpisany autor zdjęć? Fajny wywiad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze podpisów na zdjęciach nie usuwałam, a już autora dopisałam :)
      Przepraszam, za zapomnienie ...

      Usuń