czwartek, 10 stycznia 2013

Historyczny konkurs - PŚ w Wiśle + zdjęcia !

Wczorajszy konkurs Pucharu Świata, który po raz pierwszy w historii odbył się w Wiśle wygrał Anders Bardal. Norweg bardzo dobrymi skokami na 130 i 128 m, pokonał Richarda Freitaga (131 i 126,5 m) oraz Rune Veltę (127 i 126 m).



Najlepszy wśród Polaków okazał Piotr Żyła, który rywalizację zakończył na 6. lokacie oraz Kamil Stoch - 7. pozycja. Pozostali :
-Maciej Kot - 13. miejsce

-Stefan Hula -27. miejsce
-Aleksander Zniszczoł - 35. miejsce
-Łukasz Rutkowski - 36. miejsce
-Krzysztof Miętus - 37. miejsce
-Dawid Kubacki - 44. miejsce
-Bartłomiej Kłusek - 46. miejsce


W czasie serii próbnej upadek zaliczył Karl Geiger. Zaś w konkursie z powodu choroby nie wystartował Gregor Schlierenzauer oraz Danny Queck. 

Z racji tego, że zawody widziałam na żywo pozwolę sobie na mały komentarz. 
Cały konkurs odbył się świetnie. Organizacja w Wiśle była na medal i mam nadzieję, że Puchar Świata już na zawsze zagości na tejże skoczni. Atmosfera i kibice byli genialni. Ciągłe wsparcie, pomimo tych nierównych i cięgle zmieniających się warunków chyba troszkę podniosło skoczków na duchu. 
Zawody zostały zakończone pokazem sztucznych ogni, które na tle skoczni wyglądały przepięknie i nadawały jej jeszcze większego uroku. 
Jednym słowem mówiąc przeżyłam niesamowite emocje. Ten dzień na długo zostanie w mojej pamięci i mam nadzieję, że to nie pierwsze i ostatnie zawody, na których się tak dobrze bawiłam.

A na koniec jakaś część zdjęć, które ze sobą przywiozłam. ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz