sobota, 3 listopada 2012

Kuba Kot: " Chciałbym zamienić to „coś” "


Dzisiaj chciałabym podzielić się z wami "mini wywiadem" z Kubą Kotem. Jest to przesympatyczny, wiecznie uśmiechnięty człowiek, którego osobiście podziwiam i szanuję.
Mam nadzieję, że wywiad wam się spodoba :)



Jak zaczęła się twoja przygoda ze skokami?
- Wraz z bratem uprawialiśmy narciarstwo alpejskie. Jednak pod wpływem sukcesów Adama Małysza i namowy kolegi z klasy poszliśmy spróbować swoich sił na skoczni. I po pewnym czasie zamieniliśmy narty zjazdowe na skokowe.

Połączenie skoków i studiów nie jest dla Ciebie trudne?
- Jest trudne. Studiuję na AWFie w Krakowie, wybrałem sportową uczelnię żeby móc i trenować i studiować ale oczywiście łatwo nie jest. Do tej pory zaległości nadrabiałem w tzw. Grupie Sportowej a teraz nawet takiej Grupy uczelnia nam nie utworzyła bo stwierdziła że jest za mało chętnych…

Miałeś takie momenty, w których przestawałeś wierzyć w siebie, swoje umiejętności?
- Tak. Kiedy człowiek się stara, trenuje a formy dalej nie ma i nie ma to przychodzą takie momenty, kiedy myśli się czy to wszystko w ogóle ma sens.

Czy oprócz skoków uprawiasz jeszcze jakieś inne sporty?
- Tak, ogólnie interesuję się sportem i lubię aktywnie spędzać czas. Bardzo lubię grać w siatkówkę czy piłkę nożną.

Jak myślisz, co byś robił gdybyś nie zajmował się skokami?
- Sam nie wiem ;] Pewnie byłoby to coś związane ze sportem ale nie wiem co by to było dokładnie.

Twoje mocne i słabe strony?
- Boję się, że tych słabych stron mam zdecydowanie więcej. Jestem bardzo niezdecydowanym osobnikiem i ciężko mi podjąć jakąś decyzję i ogólnie dużo myślę, rozmyślam itp. Ciężko jest mi czasem zrezygnować z czegoś, odpuścić sobie jakąś przyjemność dla ważniejszych spraw.

Wspomniałeś tutaj tylko o swoich słabych stronach. A te pozytywne ?
- Hmmm...w sumie to nie wiem jakie mam te mocne strony ;] Może bycie zawziętym i ambitnym ;]

Czy masz jakieś cudowne wspomnienia związane z dzieciństwem?
- Aż tak daleko pamięcią nie sięgam ;] Ale każdy wyjazd na wakacje z rodziną to było coś przyjemnego. W późniejszym wieku fajne są wspomnienia jak jako młody skoczek wygrywałem zawody za zawodami, biłem rekordy skoczni i ogólnie byłem dobry.


Wolny chwile dla Ciebie to czas dla odpoczynku i rodziny, czy raczej spędzasz je aktywnie?
- Wolne chwile to raczej odpoczynek, czas spędzony w domu, z rodziną. Czasami wspólny wyjazd na baseny czy pójście do sauny w ramach odnowy biologicznej. Ale jak wspomniałem lubię też spędzać czas aktywnie więc jak mam możliwość to i z tej opcji korzystam.


Jak wyglądają twoje relacje z bratem? Z tego co widać, to jesteście wzorowym rodzeństwem .
- Hehe, wzorowym rodzeństwem to na pewno nie jesteśmy ;p Ale faktycznie uważam, że nasze relacje są całkiem dobre. Zdarzają się czasem jakieś kłótnie czy nieporozumienia ale jest to nieuniknione. Ogólnie zawsze kibicowałem Maćkowi i cały czas trzymam za niego kciuki, żeby chociaż on godnie reprezentował Kotów.

Gdybyś miał szansę zmienić coś w swoim życiu, w świecie, co by to było?
- Zapewne chciałbym swoje wady zamienić w zalety, chciałbym zamienić to „coś” co mi nie pozwala dojść do super formy na to „coś” co by mi tą formę pozwoliło uzyskać i utrzymać jak najdłużej no ale…nie mam takiej mocy więc nie ma co myśleć.
W świecie tym bardziej pasowałoby dużo rzeczy zmienić. Nie powinni ginąć niewinni ludzie, żaden człowiek nie powinien chodzić głodny itd

Dziękuję bardzo, życzę powodzenia i "tego czegoś" :)
- Dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz