czwartek, 11 lipca 2013

Łukasz Rutkowski: "Jeżeli jest zdrowie to wszystko można znieść i przezwyciężyć..."

Cześć i czołem ;) Dawno nie było żadnej notki, oczywiście poza tymi, które informują was o urodzinach skoczków. Ale teraz mam dla was coś nowego, a mianowicie kilka informacji o Łukaszu Rutkowski, które udało mi się od niego wyciągnąć. Bardzo mu dziękuję za okazaną cierpliwość i chęć udzielenia odpowiedzi na kilka pytań. Chciałabym mu życzyć mnóstwa sukcesów, dużo zdrowia i pomyślnych wiatrów ;)



- Co cię zainspirowało do skakania?
Jak miałem 7 lat chciałem dostać narty od Św. Mikołaja i dostałem.

- Jak wyglądał twój pierwszy skok? Miło go wspominasz?

Już nie pamiętam to było dawno ale na pewno sprawił mi frajdę skoro do dziś skacze.

- Twoja ulubiona skocznia to ?

Zakopane, Ramsau, 


- Połączenie skoków i szkoły nie stanowi Ci kłopotów?

Nie ponieważ Studiuje w Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie w Bielsku Biała i uczelnia jest bardzo przyjazna dla sportowców jak i innych studentów, mam IOS więc można sobie poradzić, a można skoro prawie skończyłem został mi jeden przedmiot z trzeciego roku i we Wrześniu obrona. 

- Miałeś takie momenty, w których przestawałeś wierzyć w siebie, swoje umiejętności?

Jak miałem problemy zdrowotne to tak ale tak to nie ;)



- Czy oprócz skoków uprawiasz jeszcze jakieś inne sporty?

Nie. 

- Twoje mocne i słabe strony?

Mocne: wytrwałość, konsekwencja,cierpliwość,wyrzeczenie słabe: dieta.

- Jakimi wartościami kierujesz się w życiu?

Uważam, że jeżeli jest zdrowie to wszystko można znieść i przezwyciężyć i dojść do wyznaczonego przez siebie celu.



- Czy masz jakieś cudowne wspomnienia, o których nigdy nie zapomnisz ?

Tak IO Vancouver, MŚJ, MŚ Liberec, 3 LGP Zakopane jest ich sporo...

- Wolny chwile dla Ciebie to czas dla odpoczynku i rodziny, czy raczej czas dla aktywności fizycznej ?

Oczywiste czas odpoczynku i rodziny.

- Gdybyś miał szansę zmienić coś w swoim życiu, w świecie, co by to było?

Zachowam dla siebie:)

- Dziękuję bardzo za udzielone odpowiedzi ! Życzę powodzenia i duużo zdrówka :)

Dziękuję. Pozdrawiam z Ramsau :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz